Saturday 6 July 2013

Order Jun

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Tinggal beberapa hari saja jer lagi seluruh umat Islam akan menyambut bulan Ramadan. Sudah pasti kita semua sudah bersedia untuk menyambut kedatangan bulan yang penuh barakah ini. Alhamdulillah. ..Allah masih memberi kita peluang lagi untuk tahun ini. Moga Ramadan kali ini bukanlah yang terakhir utk kita semua. Wah...panjang pulak cerita Ayu..maklumlah macam-macam perasaan yang timbul untuk menghadapi Ramadan kali ini. Oklah..moga Allah terus memberikan kesihatan yang baik agar kita semua dapat melaksanakan segala ibadat di samping meneruskan tugasan duniawi ini.

Seperti biasa Ayu ingin kongsikan tempahan yang Ayu terima pada bulan Jun yang lalu. Sekarang tengah sibuk dgn sampel biskut raya...dan tempahan masih dibuka lagi. Yang teringin nak tempah biskut raya Ayu jangan lambat-lambat yer..tempahan akan dibuka sehingga minggu pertama Ramadan.


Kek Red Velvet untuk hantaran dan untuk majlis perkahwinan Nadira. Terima kasih Nadira atas tempahan ini. Nadira sangat simple orangnya..kek 2 tingkat ini pun design adalah dari Nadira sendiri. Memang mudah berurusan dengannya. Kek 2 tingkat ni Ayu menggunakan teknik 'rustic'. 

Apam polkadot ini diorder oleh jiran Ayu, Kak Jiett. Terima kasih Kak.
Red velvet dgn ros merah ini diorder oleh Kak Jasmine Abdullah. Terima kasih kak Jasmine.
Red Velvet Cuppies ini diorder oleh Puan Yati. Terima kasih.
Red Velvet Cuppies dan Apam ladybird vs bumblee bee yang diorder oleh Mas Ayu untuk meraikan majlis bapa. Terima kasih Ayu.

Blueberry Cake diorder oleh Norhayati untuk meraikan mak dan abahnya. Terima kasih Yati.
Red velvet Cuppies ini diorder oleh Kak Intan untuk anaknya bawa ke sekolah bagi meraikan hari lahir bersama teman-teman. Terima kasih kak.


Red velvet cuppies ini diorder oleh En. Afzan untuk isterinya. Terima kasih En. Afzan. 

Apam ladybird vs bumblee bee dan tart nenas tradisi ini diorder oleh kawan baik Ayu, Ana di Pahang. Terima kasih Ana sanggup bayar wang pos dan order dgn Ayu walaupun jauh.

Red velvet cake ini diorder oleh Kak Jasmine Abdullah. Terima kasih Kak Jasmine.
Apam Ladybird vs Bumblee bee dan Rainbow cake ini diorder oleh Suriani untuk birthday anaknya Adam. Terima kasih Sue.

Rainbow Cuppies ini diorder oleh Nor Azimah. Terima kasih Azimah.

Red velvet Cake ini diorder oleh Kak Jasmine Abdullah. Terima kasih kak Jasmine. 

Pavlova dan mini pavlova yg diorder sepanjang bulan Jun ini. Terima kasih kpd semua.
Inilah saja yang ingin Ayu kongsikan di sini. Akhir sekali dari Ayu, SELAMAT BERPUASA ♡

No comments:

Post a Comment