Saturday 8 June 2013

Order Mei


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Order sepanjang bulan Mei.

Rainbow Cake with Cheese Cream...yg ni bukan sapa2 yg mengoder...Ayu buat untuk Ibu Ayu...kebetulan Semua balik kg hujung minggu tu.. jd semua dapatla merasa kek yg sedap dan menarik ni.
Chocolate Moist Cake dan apam ladybird ini diorder oleh Suriani mewakili teman pejabatnya. Terima kasih Sue.

Mini Pavlova dan Pavlova mmg setiap bulan mendapat sambutan...ramai yg sukakannya. Terima kasih kpd kawan ayah Ayu yg dah 3 kali ulang order dan juga kpd Yati dan Azimah...semua ni customer tetap Ayu yg selalu memberi sokongan kpd produk-produk Ayu.
1000pcs Apam Polkadot ini diorder oleh Pn. Junaidah Zainodin untuk Majlis Perkahwinan anaknya. Terima kasih teacher Jun.
Pavlova dan apam polkadot ini diorder oleh Nurzila dr Glasgow untuk ibunya. Terima kasih Zila walaupun dah jauh di negara orang tapi masih ingat pada produk akak.

Hokkaido Chiffon Cupcake diorder oleh Yati Jamaluddin dan Rina . Terima kasih.
Red Velvet ini telah diorder oleh Pak Itam Ayu dari KL. Terima kasih Pak Itam.
Kek Blueberri ini diorder oleh ibu saudara Ayu di Nilai, Negeri Sembilan. Terima kasih Cik Dang.
Cheezy Carrot Cupcake ini diorder oleh Yati Jamalludin sempena hari guru. Terima kasih Yati..selepas je Yati order cupcake ni..ramai pulak yg berminat nak cuba dan telah mengodernya.
Cheezy Carrot Cupcake. Terima kasih Azimah, Kak Azah, Kak Oya, Kak Yati dan En. Esa.
Cheezy Carrot Cupcake ini pula diorder oleh Auntie Fatimah. Terima kasih auntie.
200pcs Apam Ladybird vs bumblee bee dan 4 pek kek coklat kukus ini diorder oleh kawan Ayu , Linda untuk anaknya bawa ke sekolah sempena hari guru. Terima kasih Linda.

Butter Cake with Cheese Cream...kek ni diorder oleh Kak Jasmine Abdullah. Terima kasih Kak Min.
Chocolate Moist Cake ini diorder oleh Pn. Juhaizah..terima kasih 
Pavlova dan Kek Coklat Kukus ini diorder oleh Puan Kamisah. Terima kasih Puan Kamisah..Jauh datang semata-mata utk ambil kek.
Apam-apam ini diorder oleh kawan-kawan adik ipar di Saujana Putra. Terima kasih ye..org jauh order ni..Ayu pun tak kesempatan untuk kenal lagi.
Apam Ladybird Pink, Cheezy Carrot Cupcake dan Hokkaid Chiffon Cupcake ini diorder oleh sepupu Ayu di Nilai untuk Majlis Hari Lahir anaknya. Terima kasih Lina sebab sudi order walaupun jauh.
Setakat inilah dulu entri kali ini. Bulan mei ini Ayu cuti seminggu untuk balik kg di Perlis dan bawa anak-anak jalan ke Langkawi..sempena cuti sekolah..terima kasih kpd semua yg telah memberi kepercayaan pada produk-produk Ayu. Jika ada yg terkurang Ayu minta halalkan..semua kelemahan datang dr Ayu sendiri dan yg lebih itu semua dengan izin dariNya. Terima kasih.


No comments:

Post a Comment